درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم استفاده لازم را ببرید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 9892
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


Google

چت




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تعبیر خواب آنلاین


فال حافظ


مطالبی درمورد پیاده روی




در هنگام پیاده روی یک پا همیشه در تماس با زمین است بنابراین آسان تر است. مزایای پیاده روی از نظر سوزاندن کالری زیاد است. افرادی که پیاده روی می کنند اغلب نسبت به افراد بدون تحرک و دوندگان کمتر بیمار می شوند. مطالعه ای نشان داده که این افراد نسبت به کسانی که پیاده روی نمی کنند ۵۰ درصد کمتر به سرماخوردگی مبتلا می شوند و در ضمن  تعداد  گلبول های سفید خونشان که به ویروس ها حمله ور می شوند افزایش می یابد.



ادامه مطلب ...


شنبه 1 آبان 1390برچسب:, :: 23:16 ::  نويسنده : محمد واحدیان

 

مهاجرت دسته جمعی خرچنگ ها در جزیره کریسمس به معنای واقعی کلمه غیر قابل باور است. در این مهاجرت عظیم گروهی که بصورت فصلی صورت میگیرد طی ۱۰ روز میلیون ها خرچنگ به سمت ساحل حرکت میکنند ناگفته نماند که در بین راه بسیاری از آنها در زیر چرخ ماشین ها و قطار نابود میشوند.

اگر جرات دارید اینجا پیاده روی کنید!اگر جرات دارید اینجا پیاده روی کنید!اگر جرات دارید اینجا پیاده روی کنید!اگر جرات دارید اینجا پیاده روی کنید!اگر جرات دارید اینجا پیاده روی کنید!اگر جرات دارید اینجا پیاده روی کنید!اگر جرات دارید اینجا پیاده روی کنید!

 



پنج شنبه 29 آبان 1390برچسب:, :: 22:0 ::  نويسنده : محمد واحدیان

پیاده روی ورزشی آرام ، کم فشار ، ارزان و اسان  است که می تواند به شما برای سلامت جسمی و تناسب اندام کمک کند.  ورزشی ساده و مطمئن که نیازی به تمرین نداشته و فواید بسیاری برای سلامتی دارد.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 29 آبان 1390برچسب:, :: 20:51 ::  نويسنده : محمد واحدیان

صبح،ظهر یا شب ؟
*  پیاده روی در صبح :
پیاده روی به هنگام صبح مناسب است زیرا اگر شما بعد از پیاده روی به منزلتان برگردید می توانید دوش بگیرید و این کار به از بین رفتن چربی هایتان کمک شایانی می کند و یا اگر شما شاغل هستید و مدت زمانی را برای پیاده روی در صبح تا محل کارتان اختصاص می دهید باعث می شود شما دارای روحیه شادتری باشید و رور خود را با آرامش و آسودگی بیشتری آغاز کنید و چون بعد از ورزش که شما به صورت پیاده روی انجام داده اید گرسنه می شوید،صبحانه ای که میل می کنید



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 29 آبان 1390برچسب:, :: 20:44 ::  نويسنده : محمد واحدیان