درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم استفاده لازم را ببرید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 9889
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


Google

چت




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تعبیر خواب آنلاین


فال حافظ


مطالبی درمورد پیاده روی




 

 

انجام ورزش بهتنهائی برای کاهش وزن نتیجهبخش نیست. مثلاً اگر بعد از یک ساعت پیادهروی چند لقمه غذا یا چند عدد بیسکوئیت بخورید کالری مصرف شده جبران میشود و نتیجهای از این ورزش بهلحاظ لاغری نخواهید گرفت. بهعبارت دیگر اگر بخواهید تنها با پیادهروی یک کیلوگرم از چربی جمع شده در بدن را از بین ببرید، لازم است طی دو ماه روزانه یک ساعت با سرعت ۵/۴ کیلومتر در ساعت پیادهروی کنید، به شرط اینکه پس از پیادهروی هیچ غذای جبرانی نخورید. زیرا چنانکه گفته شد، این غذا کالری مصرف شده را به بدنتان باز خواهد گرداند و مانع سوخت چربی خواهد شد، به همین دلیل، ورزش برای کاهش وزن بدون رعایت رژیم غذائی هیچ نتیجهای دربر نخواهد داشت.
نوع ورزش انتخاب شده نباید خیلی شدید و خستهکننده باشد. زیرا فرد پس از چنان ورزشهائی خسته شده، تعریق بدنش زیاد شده، دچار تنگی نفس و تپش قلب میشود. در حقیقت میتوان گفت از ورزشهای شدید و حاد و بهخصوص نامنظم باید خودداری کرد.

 انتخاب ورزشهای منظم و معتدل که معمولاً با دوام است، نتیجهای مناسبتر خواهد داشت. مثلاً اگر روزی یک بار یا یک روز در میان، یک جلسه نیم ساعته بهطور معتدل ورزش کنید، دوام و اثر آن بیشتر خواهد بود نگذارید طی ورزش نبض شما به بیش از ۱۱۰ بار در دقیقه برسد. اگر نبضتان از ۱۱۰ بار در دقیقه بیشتر شد، ورزش را متوقف کنید و به انجام حرکات تنفسی عمیق بهمنظور رساندن اکسیژن بیشتر به عضلات روی آورید. انتخاب نوع ورزش باید با احتساب توانائی شخصی و دسترسی هر فرد به وسایل و امکانات آن باشد                                            

 

 

انجام ورزش بهتنهائی برای کاهش وزن نتیجهبخش نیست.

 



یک شنبه 2 آذر 1390برچسب:, :: 22:47 ::  نويسنده : محمد واحدیان

ه اعتقاد پژوهشگران، پیاده روی ورزشی مناسب برای همه سنین به شمار می آید، اما دویدن برای سالخوردگان خطرناک است و برای مبتلایان به بیماری قلبی مناسب نیست.

ورزش های سخت و تند، باعث لخته شدن خون در داخل رگ های خونی و در نتیجه توقف گردش خون در ماهیچه های قلب و درد شدید در قلب می گردد. برعکس "پیاده روی با کمی سرعت" ورزشی ساده و امن بوده و نقش مهمی در سلامت بدن و پیشگیری از بیماری ها دارد و باعث از بین بردن افسردگی می شود.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 2 آذر 1390برچسب:, :: 22:45 ::  نويسنده : محمد واحدیان

 

های پرشین دات کام

پیاده روی و دو برای سلامت تان خوب است!

در هر حال، یک چیز قطعی است و آن این است که این ورزش ها برای سلامتی، ذهن و تناسب اندام عالی هستند. به شرطی که با استمرار پیگیری شوند تا ریتم مناسب خود را بیابند.

دو یا پیاده روی؟

می توان این دو فعالیت هوازی را در ساحل دریا یا جنگل، بر روی سطوح هموار یا شیب دار، در آب یا در پلکان...، همراه با خانواده، بین دوستان و یا به تنهایی انجام داد. دویدن در سال های دهۀ 80 [میلادی] خیلی مد بود، امروزه نیز این ورزش طرفداران بسیاری دارد، اما به نظر می رسد که کمی از سرعت آن کاسته شده است.

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 29 آذر 1390برچسب:, :: 21:20 ::  نويسنده : محمد واحدیان

          piyadehravi در هفته ملی سلامت زنان واحدهای سلامت خانواده و جمعیت ، بهبود تغذیه ، بهداشت روان ,مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان در راستای شعار (شادابی زنان ، شادکامی خانواده ، نشاط اجتماعی) اقدام به برگزاری همایش پیاده روی در روز پنج شنبه 28 مهر ماه نمود . این همایش  رأس ساعت 7:15 در پارک شهید رجایی شروع و تا ساختمان ستاد  مرکز بهداشت شماره 2 پایان یافت .



پنج شنبه 29 آذر 1390برچسب:, :: 21:2 ::  نويسنده : محمد واحدیان