درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم استفاده لازم را ببرید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 9882
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


Google

چت




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تعبیر خواب آنلاین


فال حافظ


مطالبی درمورد پیاده روی




بسیاری از کسانی که می خواهند لاغر شوند،اغلب به ورزش هایی می پردازند که گمان می کنند کالری بیشتری می سوزانند و تعجب می کنند که چرا بعد از چند هفته هیچ نتیجه ای نگرفته اند.
از بین بردن چربی زائد بدن نیاز به گذشت زمان دارد.درست است که مصرف کالری مهم می باشد، اما برای کاهش وزن، به ویژه در اولین مراحل آن، فقط سوزاندن کالری اهمیت ندارد.



ادامه مطلب ...


شنبه 1 دی 1390برچسب:, :: 23:19 ::  نويسنده : محمد واحدیان

 افزایش روز افزون نرخ اضافه وزن و چاقی به عنوان مادر امراض، بیماریهای قلبی-عروقی، دیابت، سرطان، پوکی استخوان و... بسیاری از محققان را به چاره جویی در این مورد واداشته است. البته شاید بتوانیم بخش اعظم این ایرادات را به رژیم های غذایی ناسالمی که در طی دهه های اخیر در بسیاری از جوامع رایج شده و جای غذاهای سالم و سنتی را گرفته؛ وارد سازیم اما باید بگوییم که بخش اعظم مشکل در جای دیگری نهفته است. احتمالا با راهنمایی ما متوجه شده اید که منظورمان همان عدم تحرک جسمانی است که تبدیل به مشکل لاینحل جوامع صنعتی عصر حاضر شده است ولی ما در این مقاله یک راه حل عملی را به شما معرفی خواهیم کرد. در واقع توصیه ما قرار دادن نوعی تحرک جسمانی با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و صرف هزینه مداوم نیست بلکه تنها پررنگ کردن نقش پیاده روی به عنوان بخشی از زندگی روزمره است که می تواند چاره کار باشد.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 20:39 ::  نويسنده : محمد واحدیان