درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم استفاده لازم را ببرید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 9894
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


Google

چت




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تعبیر خواب آنلاین


فال حافظ


مطالبی درمورد پیاده روی




از بین کلیه راه هایی که برای تناسب اندام انتخاب می کنیم، «پیاده روی» آسان ترین، مطمئن ترین و ارزان ترین راه است. پیاده روی در یک روز خوب و با یک همراه خوب، برای رسیدن به مقصدی که 6 یا 7 کیلومتر با شما فاصله دارد، بسیار لذت بخش خواهد بود. خیابان های خلوت و سرسبز شهر، پارک ها، جاده های جنگلی یا قدم زدن پیاپی در اطراف حیاط مدرسه، مکان های خوبی برای پیاده روی و لذت بردن از مناظر اطراف است. در یک روز کاری و پر مشغله یا پس از انجام یک کار خسته کننده در یک روز تعطیل یا برای رفع کسالت، پیاده روی بهترین روش برای رفع خستگی و بهبود حال شماست.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 22:43 ::  نويسنده : محمد واحدیان

 

 

مارک فنتون ، مربی پیشین مسابقات گروهی پیاده روی مدعیست شواهد بی شماری در دست است که پیاده روی بهترین نوع ورزش بدنی است .

وی برای اثبات این موضوع می گوید:"پیاده روی بسیار ساده است ، هیچ نوع آموزش رسمی و تجهیزات و وسایل مخصوص بجز یک جفت کفش مناسب لازم ندارد و می توان آن را در هر زمان و با هر شرایطی انجام داد. افزون بر این اگر بخواهید پیاده روی را به ورزشی پرتحرک تبدیل کنید امکان آن وجود دارد." مزایای پیاده روی برای سلامت قلب : مجموعه پژوهشهایی که از سال 1976 در هاروارد به عمل آمده نشان می دهد خطر بروز حمله قلبی و سکته در افرادی که سه بار در هفته و هر بار حداقل یک ساعت پیاده روی می کنند، بین 30 تا 40 درصد کمتر از اشخاصی است که ورزش نمی کنند.

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 20:34 ::  نويسنده : محمد واحدیان